Workshop: Internasjonal markedsutvikling, 6.- 27. september. PÅMELDINGSFRIST 23. august
Veien til internasjonal vekst handlar om å forstå behova og forutsetningene til dine nye og potensielle kundar, kva slags konkurrentar du må forholde deg til, og kva reguleringar og trender som gjeld i marknaden. Det handler om å forstå handelsreglar, forretningskultur og korleis di bedrift håndtera risiko. Men mest av alt handlar det om å finne ut om det vil lønne seg å satse, og kva som skal til for å lykkast.
Gjennom samlingane lærar du metoder for å:
- kartlegge faktorer som kan påvirke din forretningsmodell i nytt marked
- teste hvilke markeder som kan være aktuelle for din løsning
- utvikle din forretningsmodell, også i nye markeder
- få en forståelse av dine kritiske suksessfaktorer for å lykkes internasjonalt
- legge en plan for veien videre mot markedsintroduksjon
Samlingene fasiliterast av Innovasjon Norge sine internasjonaliseringsrådgivarar. Eksperter fra deira eksportsenter, merkevarerådgiverteam og kontor over heile verda bidreg inn underveis.
Workshopen er gratis, men krev eigeninnsats.
Alle bedrifter oppfordrast til å stille med minimum to personar som har ei sentral rolle i å bringe bedrifta ut i verda.