Gruppe


Jeg godtar at Sykkylven Næringsutvikling AS lagrer navn, telefon, e-post og kommunikasjon i forbindelse med denne henvendelsen. Informasjonen vil kun bli benyttet for å ivareta deg og din henvendelse på best mulig måte. Opplysningene blir lagret frem til vi blir bedt om å slette de. Ønsker du innsyn i disse opplysningene kan du kontakte oss på asne@skaparglede.no

Frukostmøte 10.februar

Tema: Korleis strukturere og benytte dine kundedata til å auke effektivitet, samhandling og resultat i ditt selskap

CRM (Customer Relationship Management) system er et kjerneverktøy i enhver salgs-, service- eller medlemsorganisasjon. Vi får besøk av Kristine, Katinka og Sindre i frå XLENT som skal lære oss meir om korleis du kan benytte kundedata på best mulig måte for at ditt selskap skal øke kundetilfredshet, salgsresultat og intern samhandling.

Agenda:

08:30-09:30

CRM-spesialist Kristine forteller om

  • fordelene med CRM, hva det inneholder og hvordan du kan bruke det til å skaffe totaloversikt over kundene dine
  • hvordan du kan jobbe mer effektivt med salg og forenkle salgsprosesser
  • viktige verktøy og tips til bedre samhandling og kommunikasjon rundt kundene i et 360*-perspektiv
  • økt resultat og kundetilfredshet ved riktig bruk av serviceavdelingen

Marketing-spesialist Katinka forteller videre om hvordan du kan ta organisasjonen til neste steg med digital marketing

  • øk omsetning ved å jobbe målrettet mot riktige kundegrupper
  • tilby mer til dine eksisterende kunder
  • oppnå mer med å treffe riktig kunde til riktig tid med riktig informasjon 

Målgruppe: 

Sitter du på mye informasjon om kunder/medlemmer, men mangler kontroll og struktur? Bruker du mye tid på å finne intern informasjon? Jobber du i excel og word, men mangler gode samhandlingsverktøy og automatiserte, effektive prosesser? Daler omsetningen, men du får ikke svar på hvorfor?

Denne frokosten vil være interessant for alle som jobber med kunder og kontaktpersoner, men mangler relevant informasjon, kontroll eller effektive verktøy for salg, kundeservice og samhandling. 

Utbytte: 

Etter fagfrokosten vil du sitte igjen med en større forståelse for hvordan du kan jobbe med kunde- og kontaktdata og oppnå bedre resultater og høyere effektivitet i ditt selskap. XLENT gir deg sine anbefalinger rundt hvordan benytte deg av data til å ta informerte salgsbeslutninger, levere bedre kundeservice, samt konkrete tips til hvordan komme i gang med CRM-arbeidet.