Tema: Korleis strukturere og benytte dine kundedata til å auke effektivitet, samhandling og resultat i ditt selskap
CRM (Customer Relationship Management) system er et kjerneverktøy i enhver salgs-, service- eller medlemsorganisasjon. Vi får besøk av Kristine, Katinka og Sindre i frå XLENT som skal lære oss meir om korleis du kan benytte kundedata på best mulig måte for at ditt selskap skal øke kundetilfredshet, salgsresultat og intern samhandling.
Agenda:
08:30-09:30
CRM-spesialist Kristine forteller om
Marketing-spesialist Katinka forteller videre om hvordan du kan ta organisasjonen til neste steg med digital marketing
Målgruppe:
Sitter du på mye informasjon om kunder/medlemmer, men mangler kontroll og struktur? Bruker du mye tid på å finne intern informasjon? Jobber du i excel og word, men mangler gode samhandlingsverktøy og automatiserte, effektive prosesser? Daler omsetningen, men du får ikke svar på hvorfor?
Denne frokosten vil være interessant for alle som jobber med kunder og kontaktpersoner, men mangler relevant informasjon, kontroll eller effektive verktøy for salg, kundeservice og samhandling.
Utbytte:
Etter fagfrokosten vil du sitte igjen med en større forståelse for hvordan du kan jobbe med kunde- og kontaktdata og oppnå bedre resultater og høyere effektivitet i ditt selskap. XLENT gir deg sine anbefalinger rundt hvordan benytte deg av data til å ta informerte salgsbeslutninger, levere bedre kundeservice, samt konkrete tips til hvordan komme i gang med CRM-arbeidet.